13 anys al teu costat es diuen ràpid, però han significat molt. A nosaltres ens has vist créixer, amb alguns dels germans, compartint la infantesa, altres l’adolescència, i fins a convertir-nos ja en adults. Només tenim paraules per agrair-te l’amor que ens has entregat en cada una d’aquestes etapes, la companyia, poder gaudir amb tu de cada moment de la vida, i estar allà amb nosaltres.
I és que la teva presència, de primeres, sempre imposava, però quan la gent et coneixia, veia el tros de pa que eres. Mai havíem conegut a una gosseta tan bona i lleial com tu. Intel·ligent, protectora dels teus, i que l’únic que sempre desitjaves era la nostra companyia…
Espero que t’hagis sentit cuidada, i t’hàgim pogut entregar almenys una petita part de tot el que ens vas entregar tu cada dia.
Ara continua corrent dels passejos en la caiguda del sol que tant t’agradaven, anant i tornat per investigar cada horitzó, però sempre mirant enrere per assegurar que nosaltres hi érem. I si ara ho tornes a fer, t’asseguro que hi continuarem sent. Sempre amb tu. Vola ben alt petita.